پکیج آموزشی در مورد 10 بتن متداول در ساخت و ساز
نوشته شده توسط : زپو

 پکیج آموزشی در مورد 10 بتن متداول در ساخت و ساز


""همه چیز در مورد انواع بتن های متداول و پرکاربرد در ساخت و ساز""

با توجه به اینکه امروزه بتن ها جایگاه ویژه ای در ساخت و ساز و مقاوم سازی پیدا کرده اند، لذا شناخت این بتن ها برای مهندسین و حتی پیمانکاران بسیار حائز اهمیت می باشد. به همین منظور بسته ای منحصربفرد برای شما عمرانی های عزیز فراهم شده است تا گامی در افزایش سطح علمی جامعه عمرانی برداشته شود.

این بسته آموزشی شامل 10 پاورپوینت از 10 بتن متداول و نوین در ساخت و ساز می باشد. در این پکیج به طور کاملاً حرفه ای آن بتن هایی انتخاب شده اند که بیشترین کاربرد دارند و تقریباً تمامی بتن هایی که امروزه در ایران و دنیا مورد استفاده قرار می گیرند در این بسته به طور کامل بحث و بررسی شده است. این بسته در قالب 10 پاورپوینت کاملاً حرفه ای که جمعاً  1000 اسلاید می باشد، آماده شده است. بسته موردنظر حاوی بتن های زیر می باشد:

1- بتن پودری واکنش پذیر (RPC)

2- بتن الیافی (FRC)

3- بتن خودتراکم (SCC)

4- بتن حجیم (MC)

5- بتن غلتکی (RCC)

6- بتن سبکدانه سازه ای و غیر سازه ای (LWC)

7- بتن گوگردی (SC)

8- بتن اصلاح شده با پلیمر (PMC

9- بتن انعطاف پذیر (HDC)

10- بتن پلاستیک (PC)

 شاید در بسیاری از سایت های داخلی و خارجی نمونه های مشابهی از این پاورپوینت ها وجود داشته باشد ولی بدون شک با مشاهده این بسته ملاحظه خواهید کرد که کیفیت بسیار بسیار متفاوت می باشد!!!!!!!!! این پاورپوینت ها بطور حرفه ای به گونه ای برای شما مهندسین و عمرانی های عزیز طراحی شده اند تا همه چیز را در مورد بتن های مورد مطالعه در کمترین زمان و با لذت فراوان یاد بگیرید.

این بسته هیچ گونه مشابهی نداشته و در صورت وجود نمونه هایی با اسم مشابه هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت بسیار متفاوت می باشد. به طوری که در برخی سایت ها نمونه های با نام مشابه و با محتوایی بسیار سطح پایین حدود 3 برابر قیمت به فروش می رسد. درحالی که هزینه هر یک پاورپوینت های این بسته کمتر از 1500 تومان می باشد. همچنین تک تک فایل ها توسط صاحب اثر با 3 الی 4 برابر قیمت به فروش می رسد.


خرید و دانلود  پکیج آموزشی در مورد 10 بتن متداول در ساخت و ساز






:: برچسب‌ها: بتن , پکیج آموزشی , بتن ریزی , بتن خودتراکم , بتن گوگردی , بتن پودری واکنش پذیر , بتن الیافی , بتن غلتکی , بتن انعطاف پذیر , بتن حجیم , بتن سبک , بتن پلاستیک , پکیج آموزشی بتن ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: